Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Mełgiew

Logo - Urząd Gminy Mełgiew

Szczegóły dokumentu

Powrót do listy dokumentów
Tytuł
Wyniki otwartego konkursu ofert na realizację zadań gminy o charakterze pożytku publicznego w 2019 roku
Data utworzenia
2019-03-22
Obowiązujący
2019-03-22 - 2019-04-26
Opis

W ramach otwartego konkursu ofert dla organizacji pozarządowych i innych podmiotów prowadzących działalność pożytku publicznego na realizację w 2019 roku zadań publicznych  Gminy Mełgiew złożono 20 ofert. Po zapoznaniu się z opinią Komisji Konkursowej w 2019 roku dotację przyznano 17 ofertom.

Przedstawiciele organizacji pozarządowych, których oferty uzyskały wsparcie finansowe zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie podpisania umowy na realizację zadania publicznego.

Organizacje, które uzyskały dotację w kwocie niższej niż wnioskowana po konsultacji co do zakresu  kosztorysów z Urzędem Gminy (pracownik odpowiedzialny: Martyna Danyluk, pok. 100) proszone są o dostarczenie zaktualizowanych harmonogramów i kosztorysów działań. Jest to niezbędne do przygotowania umowy.

Wszystkie organizacje, które otrzymały dotację i nie zawarły poniższych danych w formularzu oferty/informacji dodatkowej zobowiązane są do złożenia przed podpisaniem umowy oświadczenia zawierającego następujące dane:

    Imiona i nazwiska oraz PESEL osób upoważnionych do podpisania umowy

Plik
pdf pobrano: 226 razy
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Danyluk Martyna
Dodano do BIP dnia: 2019-03-22 13:35:12